قیمت، یکی از عوامل مهم تصمیم گیری
نوشته شده توسط : سیپاس

قیمت مموری کارت 128 گیگ سیلیکون پاور با توجه به کیفیتی که دارد به نسبت رقبای خود، بسیار مناسب است. یکی از مشکلاتی که بیشتر خریداران از آن ناراضی هستند، قیمت بالای لوازم جانبی وسایل دیجیتال بوده که باعث می شود خریدار از خرید آن محصول منصرف شود. قیمت مموری کارت 128 گیگ سیلیکون پاور در رنج 300000 تومان تا 330000 تومان در فروشگاه های مختلف قرار دارد .


دیگر مشخصات حائز اهمیت مموری کارت سیلیکون پاور
ابعاد این مموری کارت 1 × 11 × 15 میلی‌ متر است که به وسیله یک آداپتور اس دی در تمام دستگاه ها قرار می گیرد. سرعت خوانش و مقاومت مموری کارت از عوامل بسیار حائز اهمیت در کیفیت آن بوده که در این کارت حافظه سرعت آن برابر 75 مگابایت بر ثانیه است و مقاومت آن در برابر آب، ضربه و پرتو بالا است. یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب مموری کارت، کلاس آن است. کلاس کارت حافظه به میزان کیفیت آن اشاره دارد که این مموری کارت، دارای کلاس 10 (یعنی بالاترین کلاس) است. با مجموع این عوامل می شود نتیجه گرفت قیمت مموری کارت 128 گیگ سیلیکون پاور به صرفه است.

برای یک انتخاب خوب، باید تمام ویژگی ها را در کنار قیمت مورد بررسی قرار داده و تصمیم نهایی را بگیرید. قیمت مموری کارت 128 گیگ سیلیکون پاور را با ویژگی هایی که در بالا ذکر شد، مقایسه کرده و اقدام به خرید کنید.





:: برچسب‌ها: قیمت مموری سیلیکون پاور ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: